Poštovanje, blagost, opuštenost, humanost prve su asocijacije kojima bih predstavila školu Epoha, misleći pritom prvenstveno na rukovodstvo, a i profesore. Ja sam jedna sretna i spokojna mama po pitanju izbora srednje škole.
Iako je nastava u Epohi koncipirana na gimnazijskim programu, ona je mudro osmišljena u blok satovima što smanjuje broj predmeta u danu pa je puno manje opterećenje za učenika koji se tako fokusira na njih 3,4 umjesto 7,8. Ujedno smatram da je to izvrsna priprema za fakultet gdje se predavanja također održavaju u blok satovima.
U Epohi se nastava odvija u službi djece, njihova dobrobit je na prvom mjestu. Izvrstan primjer je da se test piše tek nakon višekratnog ponavljanja u školi. Rad kod kuće je minimalan.
Kao roditelj često komuniciram s razrednicom koja daje više od sto posto sebe u nastavni proces i brigu za učenike. Što se tiče feedbacka koji nam profesori prosljeđuju vrlo me vesele detalji koje primjećuju u osobnostima učenika. Istodobno me fascinira činjenica da je u srednjoj školi još nekoga briga za našu djecu osim roditelja.
Epohu doživljavam gotovo kao čudo, ali već sam se skoro i navikla na sav luksuz koji nam naša draga školica pruža❤️.

Vanja Matahlija, roditelj

Inspiriani suradnjom

Učitelji su posvećeni uspostavljanju veze s roditeljima te su voljni pomoći roditeljima u razvoju roditeljskih vještina s namjerom olakšavanja djetetovog prijelaza iz “kuće u školu”. Odnos učitelj – roditelj osnažuju suradnja i podrška kroz zajednička događanja unutar škole, razgovori i radionice.

Srednjoškolci

Suradnja s roditeljima je temelj svakog uspješnog školovanja. Koliko god djeca u dobi od 15-18 godina žele biti odrasla, što po fizičkoj osnovi većina i jesu, toliko još više trebaju roditeljsku pažnju i podršku. Razumijevanje i uvažavanje za tinejdžera iznimno je važno, čak i u slučajevima kada donose pogrešne odluke. Tinejdžeru je od iznimne važnosti osjećaj da se ima na koga osloniti, da ga se prihvaća i da ga se uhvati kada pada.

U toj dobi djeca traže pustolovinu i vole istraživanje, pa je važno pustiti ih da steknu vlastita iskustva iz kojih izranja vlastito mišljenje. Roditelj treba biti spreman na tu vrstu pustolovine, a škola kao odgojno-obrazovna ustanova pruža roditelju i djetetu podršku i savjete na svim stepenicama njegova razvoja.

Zajedništvo je važan dio života škole, stoga škola rado organizira razna tematska druženja, sastanke i radionice te su nastavnici raspoloživi za informacije više puta u mjesecu kako bi suradnja s roditeljima bila što kvalitetnija. Potičemo dijalog te pozdravljamo svaku suradnju s roditeljima u epohi srednjoškolskog obrazovanja njegova djeteta.