Jelena Acman, pedagoška voditeljica

Jelena Acman je magistra nastave i organizacije u osnovnoj školi te učiteljica mentorica koja ima dugogodišnje iskustvo u radu s djecom svih dobnih skupina. Licencirani je trener britanskog Relax Kids programa, praktičar terapijskih tehnika i vještina te postdoktorantica na poslijediplomskom doktorskom studiju „Cjeloživotno obrazovanje i obrazovne znanosti“ Učiteljskog fakulteta u Zagrebu. Napisala je i objavila niz stručnih radova vezanih za teme obrazovanja, metoda učenja i iskustvenih pedagogija. Zalaže se za pluralizam u nastavi te kao takva aktivna je članica Saveza waldorfskih institucija i inicijativa Republike Hrvatske.

“Primiti i odgajati mladog čovjeka s poštovanjem i pustiti ga u život s povjerenjem temeljne su vrijednosti kojima podjednako teže i učitelji i roditelji. Kvalitetan partnerski odnos roditelja, nastavnika i pedagoških suradnika čini sigurno utočište za slobodni razvoj djeteta. Biti učitelj je moj poziv u kojem svakodnevno osjećam golemu zahvalnost, uzbuđenje i čast. Njen osobni put razvoja stremio je ka istini, slobodi mišljenja, odgovornosti, empatiji, simpatiji, razvoju socijalnih vještina i emocionalne pismenosti, vještinama kritičkog promišljanja te razvoju kompetencija.U kolikoj mjeri smo sami spremni mijenjati se i dovoditi vlastiti život u red, toliki ćemo autoritet i idol biti mlađim generacijama. Poučavati sa strašću, odgajati u ljubavi, djelovati s poštovanjem odlike su suvremenog nastavnika. Pripremiti mladu osobu da samosvjesno i odgovorno djeluje u svijetu, radeći na korist drugima te da se vješto susreće s promjenama koje joj život donosi, jedan je od najvažnijih zadataka odgoja i obrazovanja.”