“ Nećete biti dobri učitelji ako se fokusirate samo na ono što radite, a ne i ono tko ste.”
Rudolf Steiner
Učenje koje djeci nudi konstantne izazove i nastava utemeljena na iskustvenim spoznajnim metodama temeljne su vrijednosti kojima se vodimo u podučavanju. Škola za život mora biti škola života, što znači da djeca u svakom trenutku procesuiraju znanje svim svojim bićem – svim aspektima (um, tijelo i duh) te da su u tom procesu jednako posvećeni i nastavnik i učenik.
Djeca u dobi od 14-18 godine samostalna su za obavljanje svih izazova nastavnog kurikuluma i nastava je organizirana na način da im postavlja kontinuirane izazove. Takvim pristupom djeca jačaju emocionalne i socijalne kompetencije te se usmjeravaju u područja koja im leže i u koja će se usmjeriti kasnije u životu, primjerice odabirući odgovarajući studij. Pristup podučavanju i metodika rada u funkciji su učenika te su nastavnici usmjereni na razvijanje kritičkog razmišljanja kod učenika što će im olakšati prilagodbu promjenama suvremenog načina života.
Kurikulum opće i jezične gimnazije
Kurikukulum opće i jezične gimnazije Epoha obogaćen je waldorfskom metodologijom i spoznajama iz waldorfske pedagogije te se u procesu učenja nastava prilagođava razvoju djeteta u određenoj dobi.
Korištenje autobiografija u nastavi česta je motivacija za pokretanje volje učenika, a projektom “Autobiografije u nastavi” produbljujemo taj pristup. Pripovijedanje koje koristi predavač (kao i nastavnik u nastavi) tijekom svog gostovanja podržava učenikovo identificiranje s pričom.